Sömn

kl 23:17
Och så kom dom:) datorerna altså.. ja inte nu men tidigare idag!

Nu är jag trött och orkar inte skriva så mycket, men de blev inge bord på nisses idag som de var tänkt,
När vi kollade närmre på de så såg vi att de inte var målat trä utan typ en sån där ”plastig” yta utanpå som lätt går sönder..och de var fan inte värt  1600 spänn! Så nu lägger vi all tillit till ikea som vi åker förbi på väg till stockholm på fredag:)

God natt!

Väntar

kl 10:36
Uppe med tuppen var jag idag! eller ja iaf om man jämför med dom senaste dagarna när jag sovit till 11-11.30 vilket inte alls är normalt för att vara jag!
Är ledig idag men har endel att stå i ändå, lite städning tvätt och shopping. Sen kl 18 ska jag ner till jobbet och skylta inför jul kampanjen.
Men just nu sitter jag och bara väääntar. Våra datorer kommer idag!
Verkar som de varit lite överallt de senaste dagarna, men snart kommer dom :)