1 månad

1 månad, ja så stor har vår lilla kille hunnit blivit.
Och vi har fått uppleva en helt annan bebis än Mina.
Han är verkligen tvärtemot Mina när hon var liten:
Denna lilla krabat skriker och gnäller typ jämt :p (Mina sa aldrig ett knyst)
Han vill inte ligga själv i vagn, säng eller babysitter utan ska bli buren eller sova i famnen (Mina ville helst ligga i fred och man kunde lägga henne vart som helt när hon skulle sova)
Tar tusen år på sig när han ska äta (Mina åt snabbt, mycket och höll sig länge till nästa mål)

Imorgon ska Morgan springa ett lopp i Falun, mina och farfar följer med så nu håller jag på och kokar ihop matsäck hon ska ha med sig till lunchen. Jag och Måns blir hemma och jag hoppas på att få slappa i soffan och kurera mig lite för jag känner mig inte vidare tipp topp.

Bild från idag när vi har hos farmor och farfar och grejade i trädgården

20131012-201617.jpg

Lämna en kommentar