Friska!

Äntligen är familjen frisk! Vi alla utom Måns (tack och lov) har varit sjuka i omgångar senaste två veckorna.

Mina har börjat med inskolningen på dagis igen, som fick ta ett uppehåll under sjukstugetiden på violstigen, och det verkar gå bra.
Det är Morgan som har inskolningen med henne eftersom jag vet att hon har mkt lättare att gå ifrån honom och vara mer självständig. Mig skulle hon bara dra runt på hela tiden.
Så mamma får sitta hemma och ta emot rapporter bara. Känns så där måste jag säga, vill ju va med och ha koll på allt :p

Idag har vi varit på BVC. 56,4cm och 4795g, så mkt Måns har vi nu att göra med. Går mkt bättre med Mina nu än i början, hon har nog accepterat att Måns är här för att stanna ;)
Vi har varit till badhuset på eftermiddagen också. Mina och Morgan badade å jag och Måns tittade på :)

Ikväll hoppas vi Måns somnar tidigt, då blir de kex, ost och Sons of Anarchy

Kommentera

