Så himla mycket…

…men så himla bra!
De är ungefär så jag skulle beskriva den kommande veckan.

Det är mycket nu och tiden går fort!
Vi får nämligen nycklarna till huset den här veckan! Vi får flytta in tidigare, förra ägarna betalar hyran tills sista september och vi tar istället på oss städningen. Känns otroligt värt!
Det betyder att vi kommer in i huset (och förhoppningsvis hinner komma i ordning också) innan bebis kommer.

På torsdag får jag mitt datum för snitt, tror jag kommer få göra ett ultraljud så också så de är spännande.
Utöver de så är det denna vecka även möte med banken två gg, vanligt MVC besök och BVC besök.
Sen ska man försöka hinna med allt annat som har med en flytt att göra plus ägna Mina så mycket tid det bara går!
Känner nån form av skuldkänslor för att de snart kommer en lillebror :p
Det värsta är att vi kommer få behöva lämna bort henne när jag åker till BB, och att jag inte vet hur länge jag kommer behöva stanna där. Jag är ju inställd på att dra hem så fort som möjligt, helst efter 24h, men de är väl bara att glömma. Hade möte med en barnmorska i Falun förra veckan och frågade hur länge man brukar stanna efter ett snitt. 3-4 dagar säger hon då?! Trodde jag skulle svimma :p
Ska fråga läkaren samma sak nu på torsdag så får se om jag får nått ”bättre” svar ;)

Grillade härom veckan, Mini tog sig an en hel majskolv :)

20130819-065327.jpg

One thought on “Så himla mycket…

  1. Vad roligt med allt Lojs, jag vill se bilder sedan när ni kommit iordning men skönt att ni hinner flytta innan lillebror kommer :) Du får väl tänka som så att Mina får komma och hälsa på om du/ni blir kvar några dagar på sjukhuset, hellre det kanske och att du är fit for fight när du kommer därifrån än att du åker hem och så blir det jobbigt.. :) sjukt spännande allt iaf, många kramar

Kommentera

