Full rulle

Nu mina vänner ska jag berätta vad vi gjort den senaste tiden!
Har varit ganska fullt upp, därav dålig uppdatering.
Ja vi har väl inte gjort något speciellt egentligen men dagarna har gått fort!

Vi åkte hem från Skåne förra måndagen. Vi struntade i den sista campingen vi bokat i Sölvesborg och bodde en natt extra nere vid Li ist.
Vi körde hela äckligt långa vägen hem på en dag (går inte snabbt med husvagn i släp)
Mina tyckte de var jobbigt men sov iaf mesta vägen så vi kom hem vid 22 tiden på kvällen. Så fort vi tog ut henne ur bilen på vändplanen såg hon mammas katt och började skratta å peka, när vi kom in på hennes rum och skulle försöka få henne att sova vidare så peka hon på alla sina leksaker och ville pyssla med allt. Men hon somnade iaf efter typ 15 min :)

Vi var till Stockholm i helgen, bara jag och Morgan. Vi lämnade Mina hos mormor typ vid 10 tiden på fredagen och stack i väg. Gick å lyssnade på Tallest man om earth på Gröna Lund och sov på hotell. Jag pallade stå i publiken typ 3 låtar, sen fick jag gå bak och sätta mig på en bänk. Såg ingenting med hörde iaf :)
Justja! Vi åkte skyview på Globen också! Fränt men typ 45 grader varmt i glas gondolen.
På lördag morgon åkte vi hem, plockade upp Mina och drog på bröllop. Fullspäckad helg alltså!
Söndagen ägnades åt bad vid både sligen och Jägarnäs.

20130806-083527.jpg

Kommentera

