Kanon

Har haft ett kanonbra dygn i Örebro hos syster med familj.
Vi åkte igår när Mina ätit lunch och hade sån tur att hos sov hela vägen fram. Hon är inte jätteglad i att åka bil längre sträckor så de är skönt om man kan tajma in att hon sover om vi ska åka någonstans.

Vi mötte åkte till ”Barnens Ö” som ät en park med diverse lek för både stora och små barn. Finns trampbilar, minigolf, djur att titta på och en liten karusell som Mina fick åka. Hennes allra första karusell faktiskt. Sen åkte jag och Mina lilleputt-tåg också som gick runt parken. Hon hade superkul och när vi kom hem till Tessan sen så fick hon bada i plaskdammen som finns på gården i området där dom bor.

Idag har vi lekt i lekparken och även hunnit med ett bad till innan det var dags att åka hemåt.
Finns inget bättre än när Mina är på bra humör och är glad <3

Vi hann även prova soffan vi kikat ut på Mio.se Den var bra så nu ska vi göra en beställning.

20130717-201838.jpg

Kommentera

