Semester!

Semestern har börjat!
Nu jävlar har jag semester. 5 veckor ska jag och Morgan vara lediga tillsammans, efter det jobbar Morgan 100% i några veckor och jag går hemma på föräldraledigt.
När bebis kommer blir vi hemma båda två i 8 veckor så de känns kanon.

Jag blev avtackad på jobbet idag och fick ett presentkort på Piren, de var trevligt.
Får se vad det väntar för nya uppdrag när jag bestämmer mig för att börja jobba igen. Ska hålla kontakt med Adecco under ledigheten tänkte jag så dyker de upp nåt väldigt intressant kanske jag börjar jobba tidigare och Morgan får ta över föräldraledigheten helt. Men tills nästa år håller jag mig hemma iaf :)

De första jag fick göra nu timmen efter jag gått på semester var att åka upp till sjukan med Mina. Hon fick sand i ögat igår så ringde in och fråga om vi bara bör låta de va eller vad som var bäst. Dom tyckte vi skulle åka in på en check för å se så de inte låg nå sand och skavde, men de verkade det inte göra iaf så skönt de!

Nu ska jag ligga i soffan ett par kvartar medans Mina sover sen får vi besök.

Kommentera

