Börja om från början

Vi tar och börjar om från början tycker jag.
Tänkte försöka mig på att starta upp bloggen igen och se hur länge det håller :)

Ganska mycket har väl hänt sen sist kan man säga.. Mina var ju bara 4mån vid senaste inlägget och nu är hon snart 14mån!
Hon går, babblar, hittar på hyss och allt sånt man kan tänka sig att en ett åring gör. Det som kanske är lite speciellt för denna ett åring är att hon snart blir storasyster :)
En liten lillebror är beräknad dyka upp i september och det kommer bli ganska precis 16månader mellan dom.

Ja men de var väl en liten snabb uppdatering på vad som hänt senaste 10 månaderna :P
Nu ska jag sätta mig ner å kolla över designen här på bloggen så får vi se till att det dyker upp ett nytt inlägg snart igen!

2 thoughts on “Börja om från början

Kommentera

