Babysim

5 dagar kvar gott folk, sen är vi i Grekland!
Har redan börjat plocka fram grejer som ska packas ner.. ja inte till mig då, utan till Mina.
Jag rafsar väl ihop en påse i sista sekund, de var inte så viktigt :P
Man måste ju tänka på alla ”utifall” när man reser med bebis så de blir en hel del grejer som ska med.

I Lördags var vi till Stockholm, hälsade på Alex och Romina och sen även Morgans syster som hade release fest för sitt nystartade företag. På söndagsmorgonen brassade vi hemåt och direkt till första babysims lektionen. Mina ar hel nöjd och verkade gilla grejen skarpt.

Bild

 

 

Imorgon har vi sista träffen för babymassagen, sen är den kursen slut.
Efteråt ska jag ta en kaffe med Jenny och efter Morgan slutat jobbet ska vi kika på en lägenhet. Full fart.

Nu ska vi pimpla kaffe och se om vi kan hålla oss vakna för att se hela Prometheus. Godnatt!

One thought on “Babysim

  1. va åh lägenhet, nu känner jag att jag missat massor, hoppas ni hittar ”the one” :) Såg jättemysigt ut med babysim och jag hoppas ni får det jättebra i Grekland, kramar

Kommentera

