Elodie Details sittdyna

Ja nu var de så här dumt länge sen jag bloggade igen.
Mini har varit förkyld och haft svårt att sova för att hon varit så snorig.. Och jag har också hunnit med att vara sjuk. Men nu när jag mår bra igen så verkar det vara Morgans tur.

I söndags skulle vi börja på babysim, men de blev inställt för att dom glömt värma upp bassängen på sporthallen :( Skit tråkigt för vi hade packat i ordning allt och var redo när vi fick reda på det. Men de blir nu på söndag ist!

Nu ska vi ta å testa sittdelen på vagnen igen. Det är ju helt onödigt att ha en vagn å släpa på om fru Mina ändå vägrar ligga i den :P Varje gång slutar med att jag bär henne eller har henne i bärsele iaf.
HOPPAS hon lär sig gilla sittdelen bättre så man kan gå på promenader lättare igen.
Har beställt en sittdyna från Elodie Details som är ganska tjock som gör sittdelen lite ”puffigare” och mysigare.

Nu ska jag slå på säsong två av Solsidan, Såg hela första säsongen igår. Har nog sett alla avsnitt 10ggr nu :P

 

Bild

 

 

One thought on “Elodie Details sittdyna

  1. Hej! Kom in här när jag googlade på sittdyna :) Min son är sju månader och har precis börjat gilla att åka vagn, fram till 6 mån hade vi nog använt vagnen tio ggr. Tror i de flesta fall att de helt enkelt vill vara nära. Det tåls nog att tänka på att barnvagn är ett ganska nytt påfund. Jag har burit mkt och vill tipsa om sjalbarn som är ett jättebra infoställe om sjalar och selar (ergonomiska). Kommer att fortsätta bära parallellt med vagn, båda har sina fördelar och nackdelar. Lycka till med allt! Mvh Carolina

Kommentera

