Höstkläder

Jävlar va svårt de ska va å få tag i dom höstkläder man vill ha till sin bebis. Har gått på varenda affär i kupolen och här på stan utan att hitta nåt.
Vi har redan en overall till Mina, men nu innan de blir jätte kallt vill jag ha nåt två delat i fleece. Men de finns ju inte såklart. Hittar man rätt storlek är de ful färg och hittar man nåt fint så finns de inte i Minas storlek.
Slutade med att jag köpte ett par byxor på nätet och en jacka på tradera. Får duga :) hon ska ju trotts allt inte ha de speciellt länge.

I natt har hela familjen sovit skitdåligt.
Mina somna vid åtta som vanligt, men kl 23 nät vi la oss började hon böka. Kl 00 vaknade hon och skulle ha mat och sen låg hon å fräste och knöla till 05 när hon vakna igen. Häärligt. Även om inte hon vaknar så vaknar vi när hon ligger å låter.

Nu ska jag gräva i skåpen och se om de finns nån frukost till mig. Gooood morgon!

Kommentera

