iPhonie har kommit hem

Min iPhone har kommit hem! Äntligen kan man leva uppdaterat igen;) och så blir de bloggande! Vet inte varför men de blir inte att man uppdaterar från datorn. Idag har Morgan varit hemma med mig och Mina. Vi tog ut en dubbeldag och hade ”långhelg” har gått på stan och haft Malin på kaffebesök.

Veckan blir ganska full rullad i övrigt. Imorn är de dags för babymassage igen och efter de ska vi träffa våra mammor å bebisar :)
På onsdag står promenad på schemat och på torsdag ska jag upp till Falun för samtal med en Aurora barnmorska. Efter de är de ju nästan helg igen! Great!

Fina Mina testade förresten bumbon här om dagen. Satt ju hur bra som helst:)

20120820-223828.jpg

Kommentera

