Utan Iphone!

ÅÅ har äntligen tagit mig tid och sparat över allt från iphonen till datorn och skickat iväg telefonen på service.
Den tappar ju täckning stup i kvarten så de var tvunget att göras. SÅ, nu blir jag utan iphone i 7-10 dagar.
Kanske låter larvigt men hur överlever man?! Kan ju för fan inte surfa å framför allt inte ta kort som jag i vanliga fall gör varje dag.

Jajja. Nu sitter jag med färg i håret som snart ska sköljas ur.. sen ska jag nog somna i soffan som vanligt.
Imorgon blir de långpromenad med Stina och bebisarna.

Kommentera

