Bada

Kolla vilka fina badbyxor jag beställt till Mina :) Hon ska ju börja på babysim i september.

20120808-184541.jpg

 

Jag har startat krig mot mina kilon. Av dom 18 härliga kilon jag gick upp under graviditeten har jag gått ner 17, sen planerar jag att gå ner 4kg till. Så 5 kg på 6 veckor har jag kvar om jag ska nå mitt mål.. Och de är att vara klar när vi åker till Grekland :)
Hela den här veckan har vi gått ungefär 1,5 mil om dagen, så de är bara å fortsätta i samma takt :)

Kommentera

