Oj hå

Den här veckan har de varit mycket att stå i minsann!
De har varit klippning, handling och förberedelse inför helgen. Och mitt i de en heldag på akuten i Falun.
Ja altid ska de väl va nåt.. Har haft sjukligt ont över vänster sida skuldra, speciellt när jag andas, så jag var till en sjukgymnast i tisdags som tog sig en titt. Men dom hittade inget i muskel/led väg så hon skickade mig till en läkare för att vara säker på att de inte va nåt fel med hjärta eller lungor. Så upp igen till lasarettet i onsdags där jag fick ta EKG. Doktorn såg då att jag hade oregelbunden hjärtaktivitet, och eftersom han tyckte jag skulle kolla upp de lite mer så skicka han mig till medicin akuten i Falun. Så där fick jag spendera min onsdag:p Gjorde ett till EKG, tog prover och en lungröntgen. De konstaterades att jag hade vätska i lungsäcken och de var de som gjorde ont helt enkelt. Inget farligt och går över av sig självt med lite tabletter. Och hjärtat behövde jag inte heller oroa mig för. Eftersom de inte va nå mer fel på de så var de okej att de slog oregelbundet så de va också skönt att höra :)

Imorn är de kalas i mängder för både Mina och Morgan så ikväll blir de mer bakning och fix!

Kommentera

