Myspys

Nu kan man ju tro att jag varit super upptagen eftersom jag inte skrivit på ett tag. Men nja, så är nog inte fallet :)

Sen jag skrev sist har vi varit på peace and love och haft barnvakt en dag jag och Morgan.
Det gick jättebra och Mina trivdes bra hos mormor även om jag längtade hem på kvällen :)
Morgan har fått semester också. Hela 5 veckor kommer han vara hemma med oss!
Vi har bokat in två grejer vi ska göra under semestern. Först nu till helgen ska vi åka upp till Idre och bo i stuga och kolla på njupeskär-vattenfallet, sen den 20/7 ska vi åka till Gotland och bo i stuga där. De blir hur bra som helst.

Sen fyller ju Morgan år här snart också å då blir de ju kalas och ståhej + Minas namngivning.
Nu hoppas vi bara på bra sommarväder så blir ju allt ännu trevligare :)

Idag fick Morgan lite kvalitets tid för sig själv. Jag och Mina åkte på mammaträff och hade lika mysigt som vanligt.
Nästa vecka blir de en promenad med mammorna.

Kommentera

