Bebisträff

Idag har jag och Mina varit och träffat ”våra” fina mammor och fina bebisar :)
Vi åkte hem till Emelie och fick gofika och en trevlig stund ute i Björsjö!

Innan vi åkte hem lyckades vi tajma in när alla tjejorna var vakna samtidigt och tog lite kort när dom låg brevid varann :) Mina är yngst, men inte minst minsann.

Morgondagen kommer vara lite stressig känner jag.
Först ner på BVC på morgonen för läkarbesök med Mina, hem och duscha å göra sig i ordning innan Morgan tar tåget upp till Borlänge. Sen ska jag konka ner massa grejor till mamma som Mina behöver under dagen/kvällen och sen cykla fort fort ner till stationen och ta tåget upp till Borlänge jag också och springa fort fort till scenen som Dropkick spelar på. Men de ska nog gå bra! Sen hur sentimental å jävlig man kommer vara när jag lämnat min gofis är en annan sak :P

Här bjuder jag på en bild från idag :)
Kerstin, Mina, Tuva, Lowelia, Thyra

 

Bild

 

Kommentera

