Shopping

Nyss hemkommen från en shoppingrunda på kupolen med Malin!
Fick med mig hem en hel del kan jag avslöja.. blev en blandad kompott av skor, byxor, linnen och kläder till Mina.
Här nedan kan ni se ett par av grejerna, tex de rosa byxorna! sick va? Roosa byxor :) 

 Har faktist fått pengar från mitt försäkringsbolag för ärret från operationen jag gjorde förra året, så lite värd nya saker var jag allt :)

Imorgon är de midsommar! Tycker inte själva ”midsommarafton” är de som är de bästa och mysigaste, utan de är att Morgan får en hel extra ledig dag :)

I måndags var jag på babycafé med 4 andra mammor och bebisar och vi bestämde oss för en träff hemma hos en av dem, Emelie, nästa vecka så de ser jag fram emot :)
Emelie var hon jag var ute på promenad med förut, super trevlig och snäll!

Nu ska jag packa upp mina shopping påsar och slänga i en tvätt.
Hoppas på att Mina vill vara så fin och duktig som de senaste två nätterna.. inatt sov hon 6h!

 

Bild

2 thoughts on “Shopping

Kommentera

