I natt vakna jag och trodde Mina fina hade kolat eller nåt. Hon åt vid 20 på kvällen somna vid 21 kanske och sen vakna hon inte förrän 03:40! På nätterna brukar de gå HÖGST 4h mellan målen, men 3h är nog mer vanligt. Men jag klagar inte! Hoppas de inte var nån engångsgrej utan nåt som kanske kan fortsätta :)

Nästa vecka är det peace and love. Jag och Morgan ska gå på onsdagen tillsammans och Mina ska vara hos mormor (min mamma) och vi kommer vara ifrån henne typ 12h. Jag kommer nog dö på kuppen. Jag litar ju på min mamma till en miljon procent, men de är ju inte de:) kommer ju sakna min lillfis.

Kommentera

