Road Trip

Imorgon bär de av på långtur. Vi ska road trippa ner till skåne :)
De blir lillfisens första biltur så långt, så vi får se hur de går. Vi får stanna ofta å sträcka på benen så ska de nog gå galant!
Vi stannar hos min syster Li där nere till på lördag, då åker vi vidare till Örebro och hem till min andra syster Tessan :)
Morgan ska ju vara där med Mina medans jag går på Millencolin festivalen på kvällen. Ska bli så sjuukt kul!

Igår var vi på BVC igen. Mina väger nu 4430g och är 54,5cm lång.
I fredags fick hon ta en dusch med Morgan. Eftersom hon inte gillade badbaljan så testade vi en ny metod med duschning ist, och de funkade bättre! Inte lika sura miner :P

Ikväll ska jag packa så vi har klart allt inför imorgon. Morgan ska jobba (även fast de är röd dag) och slutar vid 11-12 tiden så då drar vi iväg direkt.
Tänkte även göra ett stopp i Gränna och köpa lite polkagrisar.. om dom har öppet när de är ”söndag”?

 

Bild

Kommentera

