Puh

Morgan står i köket och gör American pancakes till morgondagens frukost:) vilken en.

Idag gick vi och mötte pappan i huset när han slutade jobbet. Han jobbar ju om dagarna och då är jag och Mina själva. Blir inte att vi gör så mycket mer än gosar, sover och äter.
De är inte så att jag tar mig för att gå ut på promenad själv direkt, Inge skoj helst enkelt. Känner ju ingen med barn men de hade varit så mycket roligare att vara mammaledig om man hade en kompis att hänga med å gå på barnvagnspromenader med :/
Nån som anmäler sig frivilligt som kompis till ensam mamma? :p

Jag vet förresten inte om dem som kommenterar här på min blogg får nåt meddelande när jag besvarar dem?
Förstår mig inte riktigt på de, men om ni som kommenterar inte får nå svar så ligger de nog i inlägget och skräpar. Så ni vet :)

Imorgon ska vi förbi jobbet och hälsa på, då får vi ju iaf nåt att göra medans pappa jobbar.

4 thoughts on “Puh

  1. Hej :) Hade tänkt jag skulle skriva till dig redan i måndags och fråga om det var då ni skulle bli ”ensamma” på dagarna, sen såg jag att du skrivit det på bloggen, har inte haft något liv förutom skolan på sistone.. :) Jag anmäler mig som frivillig för promenader iaf ;) Fast jag kommer ju hem den 10 juni men efter det är jag tillgänglig :) Kramar i massor och lite extra kramar till lilla sötstruten

  2. Ett tips är att besöka öppna försjola på familjecentralen på vilgott. Är säkert fler med små bebisar som vill ha sällskap där :)

    Jag kände ingen här i Falun när Molly kom, hade alltså ingen bekant äns att umgås med. Men så gick jag till en av alla öppna förskolor som finns och heöt plötsligt öppnade det sig en helt ny värld. Nu känner jag måmga som vi umgås med då och då :)

Kommentera

