Home alone

Idag har jag och Mina varit hemma själva. Det var dags för
Morgan att gå tillbaka till jobbet efter pappadagarna. Kändes konstigt, visste inte riktigt vad jag skulle göra :p Men man kommer väl in i det om ett par dagar.
Vi gick iaf och mötte Morgan efter han slutat jobbet och tog en sväng på stan. Malin följde med också :)

I helgen hade vi besök av systrar. Tessan med familj kom från Örebro på en visit och sen kom Denice och hennes Johan hit också från Sthlm.
Självklart fick Mina fina presenter :)

Ikväll ska Mina få testa på att sova i sin egen säng.. JAG tycker de är skit läskigt och vill egentligen ha henne mellan oss i babynestet som vi haft hittills. Men de är väl dags att testa sängen så de inte blir för svårt att få henne att sova där sen.
Vi får se hur de går.

20120529-203310.jpg

Håller hårt i pengarna när vi är och handlar :)

Kommentera

