<3

Idag har min älskling varit världens bästa (som han iofs altid är)
Jag fick en fin fin push-present i form av en biljett till millencolin festivalen 9 juni :)
Han hade fixat och smygpratat med min syster och ordnat så att han och Mina är där medans jag roar mig med Malin på festivalen :) Han är väl den finaste i stan!

Så de var en ganska bra start på min morgon helt klart!
Vi tog sedan en tripp till Sågmyra och checkade läget. Ingen av oss hitta nått att köpa, men de var kul å göra en utflykt iaf, och vi åt goda snickers-kakor på cafét.
Efter blöjbyte och matpaus i skuffen på bilen stannade i Borlänge på vägen hem och lunchade med Malin. Hittade två tshirtar också så jag fick med mig lite nytt hem iaf. Väl hemma fick lillfisen ligga naken på en filt å golvet och sprattla, är så sjukt varmt i vår lägenhet! Självklart passade hon på att både göra nr 1 och 2 medans hon låg där.

Nu på kvällskvisten har både Mina och Morgan badat för första gången skulle man kunna säga.
Mina fick sitt allra första bad här hemma i baljan. Inget hon gillade kan tilläggas :P Hon blev glad när hon kom upp :)
Morgan tog ett dopp i knutsbotjärn, så de var första ute badet för i år.

 

Bild

 

 

Bild

 

Kommentera

