Full rulle

Idag har de varit full rulle från morgon till kväll!
Dagen började med att Hanna kom förbi och snosa bebis en stund innan vi begav oss ner mot stan för att se pappa Morgan springa Stadsloppet. Då blev de samtidigt en premiärtur i barnvagnen.
De gick hur bra som helst, Mina sov och hade de mysigt under hela tiden. De var mer påfrestande för mig så när vi kom hem hade jag super ont och fick ta en värktablett som jag klarat mig utan i två dagar.

Daniel, Emma och kusin Hilma-Lovisa kom hit sen och fika och glutta lite bebis dom med. Så nu har Mina fått träffa två av sina kusiner den här veckan :)

Ingen tid för vila, nej nej.. Efter besöket så begav vi oss ner till Malin som fyller år. Överlämnade present och fick oss lite tårta sen var de dags att åka hemåt igen eftersom den minsta i familjen vart hungrig.
Konstigt de här med mat förresten, Jag glömmer typ bort att de är matdags (för mig själv altså) Så de är tur Morgan finns och påminner mig :) För en vecka sedan kunde jag för allt i världen inte skippa en måltid utan att hungra ihjäl :P

Vill även passa på att tacka Alla för de fina presenterna Mina fått. Bortskämd redan min lilla prinsessa :)

 

Bild

 

2 thoughts on “Full rulle

Kommentera

