En vecka till BF

Ja då har man kommit så långt att de endast är en vecka kvar till beräknat födelsedatum. Nästa fredag, 18/5 är de altså sagt. Idag var vi hos barnmorskan och fick konstaterat att allt var bra och att hon boende i magen sjunkit ner långt ner i bäckenet. De känns kan jag säga och imorgon går jag in i v40!

Kvällen kommer bestå av hockey på tv och kanske ett par vändor upp och ner i trappan.
Ska även slänga i en färg i håret.. eller ja, de är Morgan som får den uppgiften.

Hoppas på lite uppehåll i helgen för då blir de en sväng till loppisen på hammarbacken imorgon.

 

Bild

 

 

One thought on “En vecka till BF

  1. Åh Lojs, om du inte har ”kläckt” när jag är hemma nästa vecka (på to/fre där) så kommer jag förbi och lämnar en grej bara, annars ska ni få vara ifred och ladda :) Jag håller alla tummar och tår att det går hur smidigt som helst när det väl sätter igång, snart är ni föräldrar till någon utanför magen också, så mysigt :) hälsa morg och ha det toppen! kram

Kommentera

