Högläge

Fötterna i högläge framför Lyxfällan på tv. Här ska jag sitta ett tag och sedan ska jag ta tag i att städa en av mina garderober.
Morgan ska ner på stan och kika på Jailbreak Academy som spelar på Haffas och när han kommer hem ha han hämtat ut lite paket som jag fått avier om och så ska vi äta varma mackor :)

Nu är de bara två dagar kvar tills jag får gå hem och vara leeedig hur länge som helst.
Ska bli grymt skönt. Imorse när jag vaknade ville jag gråta en liten skvätt för att jag har så ont i bäckenet hela tiden. Värst är de när man sovit och ska gå upp ur sängen. SÅ de känns inte helt motiverat att palla sig upp och gå till jobbet längre.

Igår var vi iväg till Borlänge på lite shopping. Jag fick med mig två tshirtar faktist så nu har jag liite mer att byta med som passar min stora mage :)

2 thoughts on “Högläge

  1. Jag som precis skulle till att skriva till dig och fråga om du fått gå hem än, snart så vännen slipper du den där värken i allafall, skickar lite värmande tankar även om det hjälper föga mot smärtan. Kramar!

Kommentera

