Kvällsmat

Sitter och smaskar i mig en riskaka med avocado till kvällsmat.
Perfekt när man har ett eget bord att ställa tallriken på :P

Imorgon är de dags för besök hos barnmorskan, är ju varannan vecka nu och med lite tur är de inte många besök kvar nu ;)

Jobbade hemifrån idag. Helt underbart att kunna göra de ibland när ryggen säger ifrån.
Har ju blivit lite problem med min vikarie också.. eller ja problem och problem, hon kommer inte börja över huvudtaget :P Valde tydligen ett annat jobb så nu får vi se hur de löser sig.. Jag slutar ju nästa vecka som sagt.

Just ja, klippte mig idag också förresten. Passade på att klippa luggen extra kort, den växer ut på en kvart så nu lär jag väl slippa klippa mig på ett tag iaf.

 

Bild

Kommentera

