Bio

Igår var vi på bio. Såg Battleship. Jag tyckte den var bra, Morgan tyckte den va sådär.
Idag var jag förbi och bokade en klipptid. Dags att kapa lite ruffs igen..Eller ja, de blir ju ingen kapning på längden men endå. Skönt å fixa de lite. Efter de blir de en färgning också.

Har klickat hem lite nya kläder från tradera också, och lagt ut de jag inte längre kan ha. Tradera är min bästa vän!

Ikväll ska jag göra en sallad till kvällsmat blev sjuukt sugen så nu jävlar ska de bli en med massor med gott i.

 

Bild

Kommentera

