Snart helg?

Är de helg snart eller? Ja arbetsveckan är ju iaf en dag kortare, sköönt. Blir trevligt med lite påskmys :) Imorgon ska jag nog fixa lite påskris.
Igår var jag iväg på tjejkväll hos en arbetskamrat. Mycket trevligt, vi badade bubbelpool utomhus och åt mat. På torsdag är de dags för besök hos MVC också.
Nästa vecka börjar det en tjej på jobbet som ska ta över för mig fram till 1a oktober när jag kommer tillbaka från föräldraledigheten. Så de är tänkt att hon ska gå med mig och lära sig fram till 30/4 när jag planerar att gå hem. Får se om de kanske går så bra att jag tillochmed kan få gå hem lite tidigare, skulle va nåt de :)

 

Bild

Kommentera

