Puma Faas 300W

Måste hissa flaggan för mina skor jag köpte för någon vecka sedan.
Har nog aldrig i mitt liv köpt ett par skor som jag inte fått skavsår av, de hör lixom till. Dessutom tycker jag inga skor är sköna heller så de gör att jag drar på min converse i alla väder och de gillar inte mina fötter nu när jag blivit tung å svullen.

Därför gjorde jag ett försök jag beställde hem ett par från nätet. (de är ju som dömt för att misslyckas, köpa utan att prova) Men de var fri frakt och fri retur så why not.
Och vad händer? Jo dom både passar och är sköna! Och inga skavsår heller! Helt sjukt och jag är lycklig :)

Bild

 

Kommentera

