Dagens soffpotatis

De är FF här hemma eftersom mannen i huset är på kryssning.
Har laddat upp med chips, dipp och pepsi max :)

Idag har jag varit och klippt mig. Mitt hår är såå tjockt så de var skönt att bli av med hälften typ.

På tisdag ska vi åka till Stockholm och gå på Rise Against. Morgan har tillsochmed mailat till stället där dom spelar och kollat om de finns nånstans att sitta för tjockisar för har ont i ryggen som mig..För de fanns nämligen bara ståplats biljetter, Men finns tydligen nån läktare jag kan placera mig på så de blir fin fint!

Vi förresten köpt en spjälsäng också. En svart fin som vi fick hämta på posten igår.
Nu är de inte mycket grejer kvar att köpa :) och inte lång tid kvar heller.. Om jag får bestämma är de 2 månader kvar, men lär väl dröja längre än så förstår jag. Skulle inte 3 maj va ett fint datum?

 

Bild

3 thoughts on “Dagens soffpotatis

Kommentera

