Grekiskt till kvällen

Gokväll.
Sitter just nu nere hos mamma och ska äta grekisk sallad och kolla på en rulle.
Morgan jobbar eftermiddag den här veckan så jag är alledes alena på kvällarna, så då passar de bra att få lite sällskap hos mamma :) Igår var malin hem till mig också å käkade lite popcorn och kollade en gammal klassiker Final Destination 1.
Min rygg har för övrigt bestämt sig för att t a kål på mig den där veckan tror jag. Det gör ont precis hela tiden och de enda jag kan göra för att de inte ska göra ont är att ligga rak lång på rygg. Vilket jag inte ens gör när jag sover, så de blir svårt.

Iaf så tänkte jag att de kanske var dags att slänga upp lite magbilder :) Så här kommer tre st, den växer.

 

 

2 thoughts on “Grekiskt till kvällen

Kommentera

