2012

Kanske skulle bli bättre på att uppdatera? Jaa, vi får väl se.
Dagarna går och veckorna flyger. Det har varit jul, nyår och hela baletten.
Mer än halva tiden har har gått i graviditeten och man kan ju bara hoppas de går lika fort resterande tid (även om jag inte tror de:P)

Idag ska jag till en sjukgymnast på lasarettet och se om jag kan prova ut ett sånt där foglossningsbälte. Igår kunde jag inte gå så jag ringde mvc imorse och snackade lite. Min barnmorska tyckte jag skulle fundera på att bli sjukskriven iaf på 50% för att kunna gå hem och ”vila” efter halva dagarna, Men nej tack :P Jag är ingen gammal kärring heller. Lite får man tåla.. fast om de funkar med sånt där bälte så vore de ju kanon.

Förra helgen var vi till Gävle och hälsade på Daniel (morgans bror) Emma och lilla pyttelilla Hilma-Lovisa. Hon dök upp 1/1 Så nu har första bebisen i familjen Bergman kommit :)

20120112-155418.jpg

One thought on “2012

  1. Skönt om du kan få hjälp av ett sånt där bälte, så länge du inte bara kör på och kör över kroppen, den ska funka efter att du blivit mamma också vet du ;) kramar

Kommentera

