Hemma

Ja, hemma från New York är jag ju då såklart. Kom hem i tisdags och nu är det fredag. Arbetsdagarna som varit har varit sjukt jobbiga. Har varit tröttare än tröttast på morgonen och knappt tagit mig upp ur sängen. De är väl omställningen av tiden antar jag…

Iaf, resan var jätte bra. Vi såg massor och hade det allmänt trevligt hela tiden.
De blev mycket gå så mina fötter, höfter och rygg mådde sådär vissa kvällar :P Men de var det värt.
Bilder kommer så fort jag fixat photoshop på datorn :)

Igår var jag och Morgan på Magnus Betnér i Borlänge och han var lika kul som vanligt.
De blev en bra avslutning på en rätt så kass dag igår.. Jag kände mig verkligen nere och hade huvudvärk och var allmänt pissig i humöret, så då passade lite komik bra :)

Dessutom muntrade Morgan upp mig med en present! Fick ett bola gravidsmycke :)

”Genom att bära smycket nära magen, kan det underbara ljudet av små xylofoners klockspel bidra till fostrets välbefinnande. Efter födseln kan babyn känna igen ljudet av bolan och känna den trygghet som upplevts i fosterstadiet”

  Bild

One thought on “Hemma

  1. Ja visst var Betnér klockren i mycket han sa :) Vad skönt att höra att ni haft det bra i New York! Och fint att du fått ett sånt smycke, det har jag också (fast jag inte är gravid haha) och det är ganska finurliga saker ju. :) Take care!

Kommentera

