New York

Vet ni vad vi hittade på affären idag?! Quorn middagskorv! (vegetarisk falukorv) har letat ihjäl mig i ett halvår typ.
Så ikväll blir det stuvade makaroner och korv till kvällsmat :)

På lördag ska jag bjuda familjen på födelsedagsfika. Vi åker ju till New York på min födelsedag så vi får fira lite i förväg :)
Inte många dagar kvar tills vi åker, och veckan dit blir att kännas kort.

Fredag- Ut och äta på akropolis
Lördag- Födelsedagsfika
Söndag- ?
Måndag+Tisdag- Kickoff med jobbet i Säfsen
Onsdag- Packa
Torsdag- New York!

 

 

2 thoughts on “New York

  1. åh vad härligt lojs! Jag tänkte att jag skulle skriva till dig igår och höra hur det är med allt? :) Jag kommer hem runt den 16 och sen runt den 20 om du har tid att ses något innan jul :) Kramar och ta hand om dig!

  2. Den korven har jag ätit några gånger och den är faktiskt helt ok tycker jag :) Har gjort mammas korvgryta med majs :) och falukorv i ugn och sånt där man år när man var liten och bodde hemma!

Kommentera

