Tack och hej

Tack för idag slut för idag. Snart iaf..
När jag kommer hem idag ska jag först ta en vända på gåbandet, sen ska jag lägga mig i badkaret i skållhett vatten och efter de bara ligga i min morgonrock i soffan tills Morgan kommer hem. Passa på att kolla några serier också kanske.

Mitt tålarmod börjar ta slut med dell och ups och serviceverkstaden. Efter tretusenfemhundrasjutton telefonsamtal har Morgan fortfarande inte fått sin dator. Aja, blir väl inte bättre av att sitta å va arg heller. Gubbarna som svarar i telefonen är ju ändå lika glada när dom går hem för dagen.

👍

Kommentera

