Soffmys

FF här hemma jajjemen. Morgan åkte på kryssning igår med jobbet. Jag var över till Sofi och kollade film igår kväll och just nu ligger jag i soffan och kikar på lyxfällan.

Mamma är ju också borta i helgen, så någe melodikryss blir de inte! nehep, undra om man ska lösa själv här hemma i soffan då kanske :)

Igår jobbade jag sista dagen på posten, var ju blandade kännslor att åka därifrån eftersom jag trivts väldigt bra.. men jag tror absolut att kommer trivas lika bra på nya jobbet som jag börjar på måndag.

Nej, nu får de blir frukost. Hejs

Kommentera

