Hamburgare

 

Kvällmaten står på bordet, idag blir det:

 

 

Hamburgare! Jag är ensam hemma ikväll eftersom de är efterdags vecka för Morgan.
I fredags fick jag tårta av mina kära arbetskamrater för att fira mitt nya jobb :) Kan man ha det bättre?

Ska bli skönt att slippa pendla fram och tillbaka till Borlänge varje morgon, i morse var de extremt jobbigt att gå upp. Inte konstigt kanske eftersom de inte blev mer än 4 timmars sömn ungefär :P Men så är det när de blir helg och man kan sova ut hur länge man vill på morgonen, då är man inte trött på söndag kväll, och de får måndagsmorgonen lida för.

Nu ska jag kolla färdigt på Hajen 2 innan de blir halv 8 hos mig. Puss och kram

Kommentera

