Nytt jobb

Woho! Idag har de varit en bra dag!
Var på jobbintervju i måndags och idag ringde dom och sa att jag fick de! 3 oktober byter jag altså jobb och blir chefsassistent på ABB. Ska bli hur skönt och kul som helst, även om jag kommer sakna mina bästa arbetskamrater i Borlänge :/

Hur som helst så firade jag med att äntligen beställa en Macbook air! :) mys pys. De tar ett tag innan den kommer, men den som väntar på gott brukar de ju heta.

Sofi fyller även år idag (grattis!) så blev en sväng till henne efter jobbet för att utdela lite paket:)
Vi åkte sedan vidare till mamma och pappa Bergman som hade fixat tårta och kaffe för att gratta de nya jobbet:)

Som sagt, idag har det varit en bra dag!

 

3 thoughts on “Nytt jobb

  1. Är det fast tjänst eller vikariat? Jättekul vilketsom :)

    Men du, du är för dålig på att uppdatera din blogg!!! ;) Önskar fler uppdateringar och fler bilder!

Kommentera

