Söndag

MM söndag morgon! Ligger fortfarande i sängen och Morgan sover här bredvid mig :)

Idag händer inte mycket vill jag lova! Kanske ska lura med älskling på en vända upp till coop och kolla efter en ny blomma till köket. Jag slängde nämligen en igår som jag lyckats dränkt :/
Och om vi är uppe på coop kan vi ju slinka in på elgiganten och kolla om dom har någon macbook att klämma på där ^^ Är grymt sugen på att köpa en Macbook Air.

 

 

 

Igår lekte jag med Sofi hela dagen medans Morgan hjälpte sin bror att flytta.
Vi var ner på stan och köpte panini och sen dega vi i soffan resten av dagen! Sköönt med en lugn lördag!

Kommentera

