Klänning

kl 19:09
Hej å hå! Vi har varit i Borlänge idag och jagat klänning till Morgans systers bröllop. Hade ju en klänning hemma jag tänkte ta, men javisst, den hade jag ju ”växt ur” :P Har dragit ut på att prova den hur länge som helst eftersom jag misstänkte att den just skulle blivit för liten. Och även om jag inte tänkte behålla mina tjockis kilon kändes det lite risky att lita på att dom försvinner till bröllopet. Men ja iaf, vi hittade en klänning efter att ha sprungit i precis alla affärer flera timmar och så här ser den ut! :

 

3 thoughts on “Klänning

Kommentera

