Nytt

kl 14:30
Idag har jag fått mycket uträttat faktist, fast att jag varit på jobbet :)
Jag har bytt internetleverantör, bytt tv operatör, fixat e-faktura och autogiro på olika bolag vi får räkningar ifrån istället för att få en hög med papper och lite annat smått och gott.

Har haft problem med hastigehetn på internet i flera flera månader, så tillslut tröttna jag och igår bråka jag till mig pengar tillbaka för sista månaden vi betalat samt omedelbar uppsägning av abonemanget utan uppsägningstid. Man måste orka maila å ringa å pilla lite. Så nu blir de nog bättre!

Ang. tvn så får vi massa nya kanaler. Blir skitkul för vi får alla discover, animal planet, historia kanaler och alla tv4 kanaler. Blir perfa de.

Ikväll ska jag hem till mor å käka och kolla på film.

Mys pys på er!

One thought on “Nytt

  1. pix, har du lust med en fika eller en glass och lite häng en sväng i helgen, kommer hem fre vid luch tror jag om något skulle passa :) kram

Kommentera

