En orm

kl 21:39
Idag hämtade jag ut mina glasögon som jag beställt.Nu ska jag testa dom i en vecka ungefär för att se om ögonen vänjer sig, annars blir de justering.

Här ser ni prov på ett par av dom:

Jag har också provat ut ett par träningsskor idag. Jag springer ju runt i converse hela dagarna året runt tillochmed när jag tränar, så mina fötter mår väl så där. Men nu par jag som sagt tagit mig i kragen och fixat ett par. Har lagt undan dom på TeamSportia, så ska hämta dom imorgon efter jobbet.

Kommentera

