Hejsansvejsan

kl 16:43
Ja då var man tillbaka igen! Gått lite mer än en vecka sen operationen, dom för övrigt gick som den skulle, och jag har först inte haft ork att uppdatera och sen den här veckan har jag jobbat och kommit hem och somnat på soffan typ:P

Men ja, operationen gick bra i den bemärkelse att dom hittade körteln ganska lätt så fort dom öppnat upp mig, vilket var lite skumt med tanke på att dom kanppt såg dom på röntgenbilderna och en röntegläkare missat den helt först. Dom hittade även en lite mindra körtel som satt där å smög så dom plocka bort den också.
Dom skickade iväg båda på analys tjosan i uppsala och igår kom svaret, Inget farligt hittades i dem! :D woppi! inga tumör celler eller sånt. Skit bra tyckte jag. Så nu återstår de bara å se om smärtan kom därifrån eller om den beror på nåt annat, Svårt att känna nu när jag fortfarande är öm överallt i käk, hals partiet.
På måndag ska jag ta ut stygnen.

Just nu sitter jag på jobbet, har ”kvälls” tid idag och slutar 17:15.
Ikväll är de Haffas invigning så de är lite band som ska spela bl.a Follow him så de blir kul.

Kommentera

