Godmiddag

kl 16:37
Nämen hejsan! Tycker ni jag ska bli bättre på att blogga? Ja jag med. Dagarna bara flyger iväg känns det som.
Jag jobbar på å allt går skitbra på nya jobbet.
De verkar ju som om de tänker bli vår på riktigt nu också! Fyfan va underbart. Måste gå på jakt efter en ny vårjacka..folk tror väl jag är koko som går runt i vinterjacka när de är 15 plus.

I helgen var de fest hos therese. Super kul verkligen! Synd bara att kvällen gick så snabbt.
Till helgen som kommer ska vi fira påsk hos mamma. Vi tjuvstartar lite för systrarna kommer upp då.

Nu ska jag sova. Sitter på bussen hem:)
Bjuder på en bild på Morgan och mamma från när vi var ute och käka på coco thai.

20110411-163734.jpg

One thought on “Godmiddag

  1. wiho hon ska börja uppdatera ;) Jag kommer hem i helgen och till påsk så två helger i rad, och då lär vi försöka klämma in en dejt för nu känns det ruskigt längesen, jag vill ju veta om resan, jobbet ja allt :) kram

Kommentera

