Dåligt

kl 20:26
Dåligt av mig jag vet! Ingen uppdatering på skit länge. Men de har varit mycket att göra och tiden har gått snabbt.
Sen sist jag skrev har vi (såklart) kommit hem från thailand, jag har börjat mitt nya jobb, blekt och färgat håret ljust (massa hår gick av så de var mindra kul) och sen en massa mer också!

Känns som vi hade lite tur ang. när vi åkte hem från semestern. Nu är de tydligen fullt kaos med översvämningar, folk som dör och varning för jordskred precis där vi var..

I Lördasg hade vi middagsbjudning med japanskt tema. Vi gjorde vegetarisk sushi, dumpling, sorbet på japanska äppelpäron och lyckokakor. Vi gick in för de fullt ut och hade japanskt vin, spelade japansk musik, åt med pinnar och hade tillochmed skrivit menyn på japanska:)
Tror kvällen var uppskattad iaf och jag ska försöka lägga in nån bild från de hela.

Har varit krasslig i halsen sen i lördags och sovit skit dåligt vissa nätter. Har varit jobbigt att först komma hem från thailand och ställa om sig tidsmässigt och så kom omställningen till sommartids. Sen vart jag sjuk och låg sönlös en hel natt och började nya jobbet tidigt dagen därpå. Så ja.. slutsatsen är att jag varit riktigt trött om kvällarna här:P

Nu ska jag avrunda för idag. Dricka upp mitt te och kolla en film. Goood natt

Kommentera

