:)

kl 16:00
Hallå ja! Idag är de en riktigt bra dag.
Dagen började med en jobb intervju..Som tydligen gick väldigt bra! för dom ringde för nån timme sen och sa att jag fick jobbet :)
Woho!! den 28e börjar jag så nu väntar 3veckors härligt semester och sen ett helt nytt jobb när man kommer hem. Kan de bli bättre?!
Jag slipper jobba helger/röda dagar (guld värt) och de blir sköna kontorstider å inga kvällar. MMM!!

Ikväll är det middagsbjudning hos Sofi också, så som sagt BRA DAG :)

Passade på att shoppa lite på kupolen idag efter jobb intervjun. Blev ett linne, shorts, strumpor och lite tjej pryttlar.

Nu ska jag lägga mig i badkaret och mysa en liten stund.

2 reaktioner på ”:)

  1. åh men grattis lojs, vad roligt! å så skönt att du slipper jobba helger! Men nu måste jag få fråga, blir ni borta tre veckor i thailand?? och hur har det gått med käken/örat?? kram

    • tack tack hanni^^
      Japp de är 3veckor vi blir borta :)
      jo de är ju bättre med käken/örat, men inte bra.. vilket är lite drygt för alla doktorer säger ”ja med tadom här dropparna så e de bra om ett par dagar” men de har de inte blivit:P så får väl gå å ha lite ont, men så är de ^^

Lämna en kommentar