Rökfyllda kläder

kl 19:10
Godkväll allesammans. Ni knappar väl in tv4 nu om 20min när
”halv åtta hos mig” börjar? Älskar de programmet :) Perfekt inspiration till våra middagsbjudningar vi har också.

Idag har jag inte sysslat med så mycket.. Tog en promenad ner till stan med mamma och fikade lite och sen har jag mest sysslat med papper och tvätt.
Blev lite extra mycket att tvätta idag efter incidenten hos grannen :O
Jag och Morgan kände att de började lukta bränt och sökte oss ut i trappen och lokaliserade att lukten kom från grannen precis bredvid. De blev bara värre och värre så vi knackade på men ingen öppnade. Då ringde vi till husvärden som kom direkt.. När han knacka på öppnades dörren å de visade sig att grannen somnat av eller nåt å glömt nåt på plattan, så de var rök i hela lägenheten å luktade helvete. Tur nog började det inte brinna iaf.
Men ja.. ang ”extra tvätten”.. vi stog ute i trapphuset ett par minuter jag och Morgan och under den tiden hann röklukten pyra in i precis alla kläder och håret å allt! fyfan var bara att slänga av sig allt å duscha.

Nej nu ska jag fixa mig lite soppa eller nåt å sen blir de soffläge resten av kvällen.

Kommentera

