Update

kl 18:10
Nu har de varit dålig uppdatering på bloggen, och de får de väl bli ändring på nu.
Försöka mig på en liten summering på vad som hänt senaste tiden då..

Jag har fortfarande k*k ont i käken och penicilinet verkar inte funka, Men har idag hämtat ut ett starkare samt recept belagda värktabletter och på torsdag ska jag upp till öron/näsa/hals kliniken.
Så så ligger de till med hälsan:P

Har haft en jobb intervju idag för ett nytt jobb som verkar nice, nästa vecka får jag reda på hur de blir med det.
Och så jobbar jag lite extra på kvällarna hemifrån med undersökningar.

Igår var de alla hjärtans dag så jag och morgan var till coco thai och åt middag. Super gott som vanligt! Åt tills jag sprack och mådde bra:)

För övrigt räknar man bara ner dagarna till Thailand nu…14 dagar kvar!
Nu ska vi baka pizza och mysa ner oss i soffan. Ha de bra så länge alla!

 

 

One thought on “Update

Kommentera

