Pain

kl 22:07
Försöker tugga i mig en knäckemacka vilket inte är så lätt kan jag erkänna. Har nämligen infektion i underkäken så jag vill gråta en liten skvätt av smärta när jag öppnar munnen.
Jag fick en akut tid till tandläkaren i grängesberg idag för jag har haft ont i käken/nacken/huvudet ganska länge, men under helgen blev de värre. De berodde på en infektion som beror på en visdomstand. Så jag fick penicilin och en remiss till öron-näsa-hals avdelningen i Falun för att kolla så de inte är nåt skit där jag opererat mig, och en remiss till käk-kirurgen för att operera bort tanden.

Nu hoppas jag bara penicillinet verkar snabbt.

Förövrigt har jag varit in till systemet och beställt en lådda cube bellini peach. Dom har ju av nån anledning slutat sälja dom normalt i affären, så jag beställde helt enkelt hem dom:)

 

One thought on “Pain

  1. ajdå jag lider med dig! :( Hoppas det blir bättre fort då, att ha ont i munnen/käkarna är bland det värsta ju! Kramar

Kommentera

